Diskuse

Máj 1969

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé vyprávění R^:-)

0 0
možnosti
PL

Príma vyprávění, děkuji!

To mezigenerační "tření" se odehrává ve všech dobách a rodinách, někde více, jinde méně...:-)

0 0
možnosti
JJ

Děkuji za Vaši reakci, potěšila mě nejen pochvala za vyprávění, ale i názor , že ""mezigenerační tření" ( mimochodem výstižný termín) není nic tak výjimečného. Dlouho jsem totiž váhala, zda text zveřejním. Zdravím. Jarka

0 0
možnosti
Foto

A proč vám paní učitelka nesdělila celou nahou pravdu, že toho Husáka volili ti členové ústředního výboru, které tam kooptoval Dubček z řad delegátů vysočanského sjezdu?

A že ten Dubček sdělil Brežněvovi v srpnu 1968, ať udělá, co uzná za vhodné.

Dodnes jsem rád, že jsem odmítl podepsat rezoluci na jeho podporu.

0 0
možnosti
PL

Že si nedáte pokoj, furt...

Tohleto není dějepis ani odborný příspěvek na konferenci, ale milé vzpomínání.

0 0
možnosti
MP

V clanku pisete, ze jste nasavala jak houba, a to je mi sympaticke, proto davam karmu ;-DR^

0 0
možnosti
JL

S Vasim dovolenim sek Vam pridam.R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS