Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za vyznání rusalkám. Měla jsem asi 7 let, kdy mě vzal tatínek na Rusalku. Jeviště bylo na louce, kolem se válely mlhy a svítil měsíc. Poslouchala jsem s úžasem, ale dlouho jsem nechápala, proč se Rusalka dívala na pravou stranu a ne na stříbrný měsíc v úplňku. Bylo to v hodonínském amfiteátru a taková nelogičnost málem pokazila zážitek malé holce v neuvěřitelně krásných živých "kulisách". :-)

0 0
možnosti

Dokonale Vám rozumím, to by mně vadilo i teď. A proč se vlastně pěvkyně dívala jinam, myslíte? Měla tam nápovědu ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 26,49
  • Průměrná čtenost 709x
Často se mi stává, že vidím věci trochu jinak, než je běžné...

 

 

Seznam rubrik