Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Marně se snažim vzpomenout, kdy si někdo, na kom mi záleží, prohlížel mojí fotku na občance.

0 0
možnosti
Foto

Fotka do dokladů není něco, co by mě dovedlo rozhodit.

1 0
možnosti
JJ

Máte pravdu, ale zase jsme se pobavili, nebo snad ne ?

1 0
možnosti
VF

Kdyby jen na OP! Na mojí vánoční fotce se objevil Jožo Golonka a ještě poněkud ovíněný. Syn tvrdí, že fotil jenom mě, Golonka u nás nebyl. To prý je mým věkem.

No nevím.....

1 0
možnosti

Myslím si, že máte dost sebevědomí na to, aby vás otrávila fotka v občance.:-)

0 0
možnosti
Foto

To je schválně, aby Vás podle OP nikdo nepoznal.

Mně tyhle fotky nějak navozují fotogalerii zločinců. R^

2 0
možnosti
AH

je fakt, že neznám nikoho, komu by to na fotce na občance slušelo - všichni vypadáme jako by nás právě propustili z ošklivince:-P

3 0
možnosti
PV

P55a26v40e21l 15V34é26b41r

23. 7. 2020 9:47

Celé je to proto, že vás fotí zblízka. Z nosu to udělá chobot, víčka se vypoulí a podobně. Jediným řešením asi bude přežehlit si před focením obličej, aby se zploštil...

0 0
možnosti
JJ

Děkuji Vám, když jsem odcházela z úřadu, měla jsem za to, že je všechno moje vina....Nyní díky Vám a dalším diskutujícím vím, že se mohu dál fotit u skal a bude to OK: I DNES BLOG - lepší než psycholog

0 0
možnosti
AH

haha nedávno jsme s kamarádkami uspořádaly soutěž - která vypadá na fotce na dokladech hůř a všechny jsme tam vypadaly jako chovanci ústavu pro blbečky. A skoro na žádné fotce jsme si nebyly podobné. Je to zvláštní. Já bych řekla, že na fotce bych si měla být podobná, ale jak na občance, tak na řidičáku se na mě mračí jakási nesympatická divá žena, které bych upřela i volební právo ;-D

2 0
možnosti
JJ

Mám za to, že kdybych se Vaší soutěže zúčastnila, tak s velkým náskokem vyhraju! A co se voleb týká.....? Uvidíme, zda nás při těch nejbližších nevykážou z volební místnosti.

2 0
možnosti
Foto

Brýle na "dálku" jsem kvůli řízení auta začal nosit v roce 1997. Když jsem se byl předloni fotit na úřadu kvůli výměně OP, nemohla úřednice správně nastavit výšku foťáku a obroučky brýlí jí na záběru pořád lezly do mých očí. Navrhla mi tedy, abych si brýle sundal. V tomto jsem úřednici ale musel oponovat, že bez brýlí to nebudu já a nikdo mě podle takové fotky nepozná. Nakonec úřednice opravila výšku stativu a konečně mě vyfotila tak, jak to má být. Ovšem i tak si na té černobílé fotce, co se nyní na OP s dokonalou digi technikou tisknou, podle vážného výrazu obličeje připadám jako hodně naštvaný turecký terorista. ;-)

0 0
možnosti
JJ

To je přesné, nejen nesmírná ošklivost, ale hlavně ta naštvanost, až zloba vyzařující z té fotky, je zarážející. Ale já jsem spíš pozitivní a veselá! Je to snad záměr, aby si občané uvědomili, že tady končí všechna sranda?

1 0
možnosti
RP

Myslím, že s rychlofotkama není spokojen nikdo a obzvlášť kdo není na to připravený. Mě se přihodilo asi před dvaceti lety kdy se fotilo ještě u fotografa, že jsem si přišla pro hotové fotky a paní fotografka mě vnucovala fotky jiné paní a důrazně mě přesvědčovala, že to jsem já. Naštěstí asi po pěti minutách a kdy mě už bylo do pláče protože jsem nevěděla jak ji přesvědčit a pomalu jsem se smiřovala že si ty fotky budu muset odnést, přišel kolega prohrabal krabici a fotky byly na světě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 709x
Často se mi stává, že vidím věci trochu jinak, než je běžné...

 

 

Seznam rubrik