Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J16o78s51e55f 94B78á11r74t97a

24. 3. 2021 10:15

A teď si zkuste vzpomenout, kdy jste paní Hegerovou slyšeli v rádiu. Moc smutné, čím nás krmí hudební redaktoři. Naštěstí mám její desky.

0 0
možnosti
JJ

Desky mám také, ale jsou tak ohrané, že už mají jen hodnotu vzpomínek. Poslouchám CD a také Spotify je super, dnes si tam pouštím její písně a hned porovnám s případnými originály - to je moc zajímavé, doporučuji. No a v rádiu ? To opravdu nevím, já už rádio kvůli hudbě, kterou mám ráda dávno neposlouchám, bohužel.

1 0
možnosti
JF

Ako malé dievča, už je to za nami ... bohužel. Ani já nehodlám zapomenout! V

0 0
možnosti
JJ

Moc děkuji. Já ji milovala celý život a většinu písní znám zpaměti, i když zpívat vůbec neumím.

0 0
možnosti
JL

Výjimečná zpěvačka a osobnost. Myslím, že tu prožila život vskutku naplno a rozdala spoustu emocí. Taky si ji pamatuju z doby 68 a okolo, byla jako ženská fascinující podobně jako Marta Kubišová pro nás mladé kluky. La femme fatale.

1 0
možnosti
JJ

La femme fatale, to jste vystihl přesně. Byla fascinující. Ty staré klipy lze najít na youtube, myslím že by mnozí, kteří si ji mladou nepamatují ,žasli nad její krásou, elegancí a charismatem. Díky za reakci.

1 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 709x
Často se mi stává, že vidím věci trochu jinak, než je běžné...

 

 

Seznam rubrik