Diskuse

Shtisel

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Zhlédnuty všechny tři série, a nadšení přetrvávající od prvního až do posledního dílu. Mohu doporučit...

0 0
možnosti
JJ

Moc děkuji za reakci, těší mě, že máte stejný názor. Líbí se vám i ty další, mnou zmiňované seriály?

0 0
možnosti
IL

I28v54a67n35a 98L10a62n44c69e

23. 7. 2021 13:05

Seriál jsem viděla.R^R^R^ Není to tak dlouho, co jsem viděla pokračování, bála jsem se, že nesplní moje očekávání z první série, stále zajímavé a poutavé jako první série seriálu.

0 0
možnosti
JJ

Jsem moc ráda, že se Vám to líbilo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 709x
Často se mi stává, že vidím věci trochu jinak, než je běžné...

 

 

Seznam rubrik