Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Kazda reka ma sve kouzlo. I Labe, a to ho ma nejvetsi kdyz opousti republiku. A v Usti nedlabem ma taky jeden smutnej pamatnik.

0 0
možnosti
PL

P52e36t75r 62L45o91r28e18n14c

22. 12. 2021 9:54

Kam jste se chodili do Labe koupat a jaká tam byla hloubka?

- - - - -

Škoda, že Labe nezamrzá. To by bylo něco - nazout si pod mostem u "Atlantiku" brusle a vyrazit do Hřenska, nebo dneska i dál, pak svařáka na trhu v Bad Schandau (pro ty zdatnější až v Pirně) ...a vlakem v teplíčku a šeru zpátky...;-)

0 0
možnosti
JJ

Bydleli jsme ve Vilsnici, to je pár km od Děčína po proudu. Tak jsme se koupali všude tam, někdy jsme se nechali řekou nést až pod děčínský most. A hloubka ? To já přesně nevím, prostě jsme tam "nestačili" . Asi by se to dalo vyguglovat. Děkuji za reakci.

0 0
možnosti
PK

Já jsem sice rodilý Pražák a užíval jsem si jedné "velké řeky pod názvem Botič", ale jako malý kluk jsem také jezdil na chatu ke strejdovi, kde protékala Jizera a skutečně dodnes vzpomínám, jak řeka čarovala a jak jsem jí byl jako malý kluk fascinován.:-)

0 0
možnosti
JJ

Tak to jsme na tom stejně, řeka nám prostě " učarovala". A Jizera , ta je nádherná, tu já taky miluji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 709x
Často se mi stává, že vidím věci trochu jinak, než je běžné...

 

 

Seznam rubrik