Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Knihu jsem nečetl a tudíž jsem ani neměl v plánu pustit si tuto minisérii. Na Netflixu jsou většinou lepší seriály a dokumenty než celovečerní filmy, ale výjimky potvrzují pravidlo. Například nedávná novinka Zabiják. Výborný film, který stojí za shlédnutí

0 0
možnosti
JJ

Díky za reakci i za tip na Zabijáka. David Fincher snad nezklame.

0 0
možnosti

Kniha je velmi dobrá (a zvláštní). Minisérii Netflixu jsem neviděl a po vaší recenzi se po ní ani pídit nebudu. Nechci si zkazit dobrý dojem z knihy.

0 0
možnosti
JJ

Děkuji za reakci. Právě dočítám knihu Když Paříž spala od Ruth Druart na vzdáleně podobné téma (Francie, 2. světová válka...) - také není špatná.

0 0
možnosti
OF

Nejsou jen špatné seriály. V naši krčmě se objevil jeden Ossis,

který nyní pracuje v Curychu / beim Entsorgung/ a ten si velice pochvaloval seriál Die Frau hinter dem Ladentisch. Tak jsem si našel na You tube. Nejdříve v němčině, ale tam mleli tak rychle

,že jsem rozuměl jen danke,bitte.... a tak jsem si to pustil v češtině.

Žena za pultem mě velmi zaujala, zhlédl jsem 4 díly a těším se na další.Jak jsem mohl za mlada sledovat Smrt v Benátkách, Nevinné,

Zvětšeninu /blow up/, Romeo a Julii a nevšímat si tuzemské tvorby.

Někdo na stáří zblbne, někdo zmoudří.

P.S. Tu knížku si přečtu, ale nevidomá dívka jaksi nevzbuzuje mou důvěru. Však o nevidomé dívce se zpívá v nějaké kyčovité písničce. Na název si nevzpomenu.....

0 0
možnosti
JJ

Tak to jste mě pobavil. Die Frau hinten dem Ladentisch v roce 2023, to je bomba. Myslíte, že je možné, pokud budeme ještě bedlivěji sledovat angloamerickou produkci, že někde narazíme na The woman behind the counter? O nevidomé dívce zpíval Karel Kryl. Také mám raději jeho ostatní písně. Děkuji za komentář a až zase narazíte na podobnou perlu, dejte mi vědět.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 709x
Často se mi stává, že vidím věci trochu jinak, než je běžné...

 

 

Seznam rubrik